Dugnad for bedre skitrasê.

Vi sliter ofte med lite snø fra Skifthaugveien og ned til Strømmen i den såkalte Hamndalsløypa. Selve løypetraseen er bred nok, det er tre som står inntil løypa som stenger for snø som ikke kommer ned i selve løypa. I dag har vi hatt en god dugnad med motorsag og fått unna mange tre. Svein Terje Bakkeng, Magnar Tronsmoen, Erland Vingelsgard (stilte også med traktor med tømmerhenger), Arne Norwalls (bursdag i dag – gratulerer!) og  Johan Ragnar Eggen (dugnadsbas) gjorde en veldig god jobb i løpet av noen timer. Vi ble ikke helt ferdig så det må til en økt til før vi er fremme i lysløypa. Det må også planeres med gravemaskin når det blir spek i bakken. Else Helen Lillestrøm kom med kaffe og deilig kringle og gjengen sammen med grunneier Tore Kvernsjøli (nr 2 fra venstre  på bildet) koste seg godt i matpausen.
Eggen og Vingelsgard ikke på bildet. Tusen takk til positive grunneiere for at vi kan ta ut virket. Dugnaden er en av flere i høst for å vedlikeholde og utbedre løypenettet vårt.