Fra Nepal til Kveldstur over Kvitvola!

Den meget tradisjonelle «Kveldstur over Kvitvola» ble i år arrangert for 25. gang! Turen har sammen med Breisjøseter turen vært vår store klassiker på arrangement siden. Årets tur var som vanlig meget vellykket med godt vær og trivelige turdeltakere, i år var vi hele 35 stk. Hos vertskap Mildri og Arve Oddlien er det alltid kjempekoselig å komme inn, setermaten smakte fortreffelig selvsagt. TINE produsentlag avd. Alvdal hadde sponset skjørost og rømme; TUSEN TAKK!

I år hadde vi også med oss en turdeltaker helt fra Nepal faktisk….! Guiden vår fra 2 og 3 ukers turen vår høsten 2010, Navaraj Sharma (eller Navarseter som vi kalte ham under Nepal turen) er i Norge i sommer for å besøke sine turvenner blant annet i Alvdal. Han er profesjonell guide og tilrettelegger i  Nepal – firmaet heter «Sky-Mountain Treks & Tours (P) Ltd.» På bildet ser du ham i midten omkranset av Mildri og Arve. Tusen takk for en kjempetrivelig tur over Kvitvola nok en gang!