Kjempesuksess for Breisjøfestivalen.

Breisjøfestivalen er avholdt for 2. gang i moderne tid i helga. Som i fjor med stor suksess. Mye folk – godt  400 betalende gjester. Kjempevær, trivelig vertskap, god mat, kjempeflinke musikere i  «Baksida» og ikke minst  trivelige og feststemte deltakere, gjorde at hele helga får maks poengscore. Folk kom gående, til hest, i kano og båter på Breisjøen, syklende og noen få ble kjørt inn fra Atndalen. Utrolig flott naturopplevelse de siste timene før solnedgang med god temperatur og sola som skinte på Sølnkletten. Bildet er tatt kl. 21. Sjefsvertinna Anne Marit (foran på bildet) fylte 60 år søndag 20. juli og dette ble selvsagt markert rett etter midnatt med sang og taler. Teknisk arrangør er Breisjøseter Turisthytte i godt samarbeid med Breisjøsetra’s venner. For Alvdal Turforening er Breisjøseter Turisthytte en av de eldste og viktigste samarbeidspartnere.  Alvdal Turforening’s leder Johan Ragnar Eggen er nestleder i Venneforeninga. Tusen tusen takk for ei kjempehelg på Breisjøseter.