Ny rekord for ONSDAGSTUREN.

I dag fikk Liv Elisabeth Strypet og Agnar Trøan overlevert sine kopper som bevis for 250 turer! En rekke personer har 250 turer allerede – se tidligere reportasjer her på hjemmesiden, samt i arkivet vårt. Gratulerer! I tillegg kunne Onsdagsturen feire ny rekord med 60 deltakere! Veldig bra!
Wenke [Furuli] takket oss med å spandere kaffe og kake ettersom det var siste onsdagen hennes. Vi takket også henne med å overrekke Onsdagsturens t-skjorte og caps, samt en blomsterbukett, rapporterer Onsdagstur-general Kåre Dalen. Onsdagsturen er et samarbeidsprosjekt mellom Alvdal Revmatikerforening, Alvdal Helselag, Alvdal Pensjonistforeing, LHL Alvdal og Alvdal Turforening. Onsdagsturen feiret 12- årsjubileum i juni.