SAREK – noe helt helt spesiellt!

Sarek 2014]

Alvdal Turforening har den store glede og ære å invitere til fjelltur i SAREK – svensk nasjonalpark i Nord Sverige. Turen går i august, se detalj program under samt på forsiden på vår hjemmeside. Vi er så heldige å ha Toril Grøtting både som medlem og turleder og ikke minst som turinteressert med mye turkompetanse. Hun var med oss på Kilimanjaro i Afrika 5895 moh. i 2004 og på toppturen til Sveriges høyeste topp Kebnekaise i 2009 blant annet. Gjennom  mange år har hun vært på uttallige små og store fjellturer innlands og utenlands. Sammen med 3 venninner gikk hun Norge på langs første halvår 2010. Hun har vært flere ganger i SAREK nasjonalpark, så vi får turleder av beste merke. Interessert, ta kontakt  i løpet av våren og senest 15. juni.  Sarek-program (nett) 2014.   SAREK – er noe helt helt spesielt som bare må oppleves. Avsett en ferieuke allerede nå!