Startet det nye året med SUPERMÅNE.

Vi har hatt en aktiv periode siden 1 dag jul med flere tilbud. Romjulstrimmen startet 1.juledag og går frem til 3. januar. Onsdagsturen går hver onsdag hele året kl 10.00 på Taverna. Vi har preppet løyper etter beste evne til tross for mye snøvær og noe  maskinproblemer. Allmannstua har vært åpent 4 ganger i høytiden med godt besøk samt i kveld 2.januar med måneskinn. Veldig bra måne etterhvert kveld iflg. ekspertene er den i januar så sterk at den ble kalt SUPERMÅNE. Kveldens tur på Østkjølen var fantastisk med godt månelys. Mye turgåere innom på Østkjølen, 80 navn i boka men det var nok ikke alle som fikk skrevet seg inn. Medregnet åpningsdagene i Romjula har vi hatt over trehundre gjester innom. Mange positive hendelser siste dager, en ekstra takk til Terje Redtrøen fra Tylldalen som kastet seg rundt 1.dag nyttår og frisket opp løyper med snøscooter både på Østsiden av Tylldalen samt på vestsiden av Tylldalen, dvs Østkjølen. Takk  for en flott SUPERMÅNE kveld på Østkjølen.

Terje Redtrøen -  handlingens mann. Litt lite bilde men det er kin av tekniske årsaker.