Styremøte

Det er slutt på ferien etter koselig jule- og nyttårsfeiring. Kveldens møte var egentlig berammet til mandag 3.januar men denne datoen passet dårlig for de fleste, så etter flere SMS ble torsdag
6. januar bestemt. Denne datoen var heller ikke ideell for alle men passet for de fleste. Det hastet med å få til møte, først og fremst for å gjøre vinter- og vårfolderen ferdig samt en par andre avgjørelser som måtte bestemmes.

Kveldens møte var hos Arne Helge Dahlen, midt i Plassmoen.  Fruen Bodil disket opp med deilige kaker etter jul i ulike varianter. Slankekuren som flere hadde begynt på nyåret, sprakk med glans. Vi venter til mandagen som kjem. Artig hus å komme inn i, Bodil har julenisser i alle fasonger huset rundt, de skulle visstnok få være oppe til 13. dagen i år også. Arne Helge dro til med en par gode historier og rammen var satt. Lederen ønsket kaffe med en gang, han hadde tydeligvis ikke fått dette på noen timer. Møtet skulle starte kl. 19., men først gikk det en halvtimes tid på prøvesmaking av kakene og prating om vær og vind.
Vi gikk rett på sak 1 – referatsaker;
Leder gikk kort igjennom brev og meldinger siden forrige møte i desember. Deretter rett på trekking av Romjulstrimmen 2010. Vi passet på at alle kort er like store og trakk ut 7 navn, herav 2 stk. 1/4 nøff-nøff fra Neslund Slaktegris. Heldiggriser! Så over til vurdering av tilbud på jubileums T-skjorter. Både antall, farger, tekst, pris og størrelser ble grundig belyst gjennom en god dialog. Innimellom alt dette så mer kaffe og ikke minst mer kaker, og buksa sitter enda strammere nå. Så er det sak fra «Innspill kassa» på skistua. Skulle vært behandlet i vår men ble liggende. Vi avsluttet det hele med folderen. Dette tok mye over en time, men styret jobbet jevnt og trutt frem til kl. 23.00. Da var det på tide å avslutte, vedtak etter denne tid er sjelden veldig smart. Nytt møte i helga som kjem, det blir gjennomgang av endelig forslag til folder for 2011. Sikkert med mer kaker og kaffe, slik er styrevervjobben i  Alvdal Turforening på nyåret. Vanligvis er det mye roligere og mindre kaker!

Godt nyttår!