Vellykket KOM DEG UT DAGEN.

Den Norske Turistforening (DNT) har 2 nasjonale KOM DEG UT DAGEN arrangementer. Vinterversjonen er alltid første helga i februar og høstversjonen alltid første helga i september. På vegne av DNT NØ har vi markert dagen. Vi hadde lagt opp med TURTIPP-natursti med 12 poster opp til Allmannstua. Likeså et tilbud om Valentinløype med overraskelser ved Allmannstua. Innpå 30 stk leverte klipperkort vedr TURTIPP. Mye folk ute i løypa, 110 gjester skrev i boka på Allmannstua.Omsetninga fra serveringa går i sin helhet til  finansiering av skiløyper over hele bygda. Ikke sol men nydelig stille vintervær med rim i trærne.

Uttrukket med premie i TURTIPP: Barn: Birk Hansæl,Kristoffer Måntrøen, Petter Steihaug,Frida Gulløien, Leonis  Hajrizi ,Markus N. og Sebastian Stormoen. Voksne: Helene Gulløien, Jan Sagplass, fam. Øvyind Randen, Berit Kjellman.

Kom deg ut dagen 2017 -  viktig med  varme valentin  hjerter........ Alltid noe  godt å finne i Valentinløypa - et valentinhjerte smaker fortreffelig.Helene Gulløien  og Randi Nesmoen Skogli i aksjon  på en av TURTIPP  postene.