Flott start på 2010!

Jule- og nyttårshelga har vært litt trøblete for turfolket. Først og fremst på grunn av kulden men også tidvis de store snømengdene som er kommet. Kulden har gjort at vi ikke har preppet så mye løyper
som ønskelig. Kuldegrensen er 20 grader. Så mye snø som vi fikk 2. dag jul har vi nok i fått her i bygda på flere ti år!

3 dag nyttår steg endelig temperaturen til folkelig nivå. Turfolket kvitterte kjapt med å ta seg ut på ski.

Løypene både på Østkjølen og Plassen ble preppet til stor glede for mange til tross for at det igjen startet å snø med kraftlig vind stedvis. Allmannstua fikk godt besøk med 110 stk. På bildet ser vi en knippe ivrige turgåere på vi ut igjen fra Allmannstua etter å ha fått seg en varm toddy i kroppen.

Allmannstua er åpen hver søndag i januar samt lørdag kveld 31. jan for fullmåneservering. Så sant været folker seg lover vi flotte forhold i alle våre løyper utover vinteren.  Vinter- og vårfolderen er under produksjon og vil bli utlagt på vår hjemmeside 10. januar. Postutsendelsen  skjer omlag 20. januar.

VI ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD SESONG!