Sesongavslutning på Allmannstua med smak av vår og sommer.

Sesongens siste servering på skistua vår Allmannstua stod som vanlig May Kristin Holøien for som vertinne – hun har hatt siste helga mange år nå. Tusen takk for god jobb igjen i år også May Kristin! Deilige sveler med kaffe,saft og sjokolade ble solgt til 20 gjester. Været var litt grått først på dagen, så kom sola for fullt,og til tross for litt vind var det fint å sitte på verandaen og beskue Alvdal Vestfjell og Rondane.
Sesongen 2014/2015 har vært på det jevne, vi har ikke noe regnskapstall klart enda, men trafikken har vært på det jevne. Siden september i fjor høst og frem til i  dag har hatt åpent 36 ganger. Målsettingen og budsjettet vårt er at vi skal ha netto fortjeneste på kr 45.000 pr. sesong. Overskuddet går i sin  helhet til drifting av skiløyper over hele bygda! Tusen takk til alle som stiller som vertskap hver sesong.  Bilde: Trofast turgjeng på Allmannstua, fra venstre Randi Gjelten, May Kristin Holøien, Erling Steigen og Arnfinn Digre:  Foto:Oddbjørn Digre.