På Sjøvegen til Breisjøseter.

SJØVEGEN TIL BREISJØSETER 👍.

Nytt tilbud i år: Leie av kano på Breisjøen! Fra nord i Breisjøen – kan kjøre bil hit. Ring Breisjøseter Turisthytte tlf 62 49 39 17 (pga mobildekning bør dette gjøres før du kommer til Flatsetra)for bestilling og kode for henting av kano, redningsvester og årer. Se info på plakat vedlagt😊 Kostnad kr 250 pr døgn.

Det er Breisjøseter Venner som står bak tiltaket. Med økonomisk bidrag fra DNT Nord-Østerdal, Sparebank Stiftelsen Hedmark, Amediastifelsen, Byggern Dalsholen, Breisjøseter Turisthytte og oss i Alvdal Turforening har vi fått dette til👏🏻.

Vi håper dette fungerer i praksis, gi gjerne din tilbakemelding.På bildene fra bl.a nettavisa Amiv, leder i Breisjøseter Venneforening Per Bergsvein Støen og nestleder Johan Ragnar Eggen. (med AT caps på).

God tur på vannet🐋👍.