40 års bursdag midt i sentrum.

BURSDAGSFEIRING på Steia😊. 40 år!

Vinterfeiring 31.jan på Allmannstua i fantastisk vær, dagens sommerfeiring i rimelig tungt regnvær 😃Et stort telt gjorde susen👍. Mange kom innom og sikret seg de første Jubileums-capsene. Stas med Alvdalspodden med livesending i en hel time.Takk til ordføreren vår Mona for gode ord. Strømmen Spellmannslag leverte sang og musikk av utrolig god kvalitet. Alvdal Fotoklubb åpnet fotoutstilling med flotte bilder fra vår virksomhet i NSB venterommet – står oppe til langt utpå høsten!

Johan Ragnar fikk blomster og gode ord fra styret i AT for sin innsats gjennom mange år med å legge til rette for friluftslivstiltak hele året!Vi har JUBILEUMS-caps , kr.150, i to farver, se bilde. Vi bringer på døra bygda rundt. Sender landet rundt pluss porto, bestill på: alvdal@turforening.no eller sms 95873907. Gjennom våre aktiviteter og tilbud feirer vi jubileumet hver dag hele året😍

Styret : Bjørn Langleite, Else Helen Lillestrom, Brit Iren Stormoen, Arne Helge Dahlen,Marit Grøtting,dag Dag Strøm Andersen, Johan Ragnar Eggen.

Forside bilde: Styret i Alvdal Turforening

Slike capser selger vi.

Bård Randmæl. Har besteget over 300 topper.

Bjørn Langleite , Leder av Alvdal Fotoklubb.

Capsen passer for alle aldre!

Simen Nyhus – Alvdalspodden.

Fint med telt.

Ordføreren i Alvdal – Mona Murud