Åpning av Leonardo da Vinci broen ved Skardvangen.

BRUÅPNING «DA VINCI BRU « over Kvennbekken ved Skardvangen nedenfor Sjulhusvangen 👍 Spesiell bru laget av brukerne ved TFF ved Alvdal Kommune /Alvdal Aktivitetssenter og primus motor Rune Skogheim👏🏻 Åpning av Christian Haugland 😊 Jon Ola Kjølhaug fremførte egenkomponert sang for kvelden «Kvennbekkvalsen»👍 30 fremmøtte i 30 varmegrader!🌞 En del av fremmøtte gikk videre opp til det gamle legendariske skistedet «Homla» hvor eiere Astrid og Jarle Tronslien tok imot oss 👏🏻 Vi fikk høre historia om stedet og deilig sterk kaffe og saft 😊 Kjempevær som vil bli husket lenge . Tusen takk til alle sammen for den flotte sommerkvelden 👏🏻👏🏻

Skilttavle ved brua.
Jon Ola Kjølhaug fremførte Kvennbekkvalsen
Spesiell bro , ta deg en tur å se!
En del av de fremmøtte!
Den nye brua måtte prøves umiddelbart!!
Homla – kjempeflott sted!
Astri Tronslien til venstre – Arne Skovro til høyre. Utflytta alvdøl som er svært ofte å se i Alvdal
Kjempeflott sti er det langsetter Kvennbekkenpå søresiden fra nybrua og oppover mot Allmannveien (der skiløypa går )
Johan Ragnar Eggen – leder i Alvdal Turforening i midten – Astri Tronslien til venstre og sjefen selv Jarle Tronslien til høyre. OBS!! Vi holder 1 meter avstand i disse Korona tider
Glade turgåere: fra venstre Bjørn Langleite, Mari-Ann Digre, Bodil Boman, Solvår Hoelset og Hans Sollid.
Slik er ei Da Vinci bro komponert.
Og her ser du den nye oppdaterte logen vår fra 2019 – laget av Ingrid Eggset og DMT AS, 2560 Alvdal