Et program hefte blir til – sommer og høst.

ET SOMMER- og HØSTPROGRAM blir til, årets versjon er nå distribuert til alle husstander i bygda og en rekke medlemmer landet rundt pluss 3 stk utenlands👍.

Det er mye jobb av mange som ligger bak en folder. Styret må legge grunnlaget og prioritere hvilke tilbud vi skal ha. Det må skrives ned og bilder må velges for oversendelse til Haus Byrå på Steia. Ingrid Eggset er grafisk designer og kjempeflink! Heldig vi i Alvdal som har en slik bedrift👏🏻👍. Det må leses korrektur igjen og gjøres evt endringer før innsending til trykk. Når programmet kommer må vi få det ut til alle husstander. Posten velger vi ikke å bruke fordi det tar lang tid og er kostbart. Alle utenbygds må få egen konvolutt og adresse etikett samt porto😃.

Vi har fått noen få anmodninger om å sende folderen i e-post eller kun bruke sosiale medier for å spare penger og tid. Det er stor enighet i styre og årsmøte at dagens ordning er best.

Johan Ragnar Eggen er koordinator for program arbeidet. Mange bidro til utkjøring , Else Helen Lillestrom , Brit Iren Stormoen og Nils Flaten (på sykkel 😊), Marit Grøtting, Arne Helge Dahlen og Dag Strøm Andersen. Vi oppfatter at mange leser folderen og finner glede ved 👍det!

Vi ønsker god lesing og god tur . Tusen takk til samarbeidspartner Haus Byrå as for et flott produkt nok en gang!