Varaordfører Langodden kjøpte lodd nr 1 i LØYPELODD

Varaordfører Leif Langodden fikk æren av å åpne vårt lotteri LØYPELODDET til sluttfinansiering av ny løypemaskin som leveres rett på nyåret.

Leif kjøpte et lodd og vil selge noen selv også. Det legges opp til salg av 999 lodd a kr 200 💰 Trekning rett etter påske, vi håper at mange benytter seg av dette som en liten julegave til seg selv og andre🎅🏻

Salget organiseres bl a at en rekke medlemmer, brukere av våre tilbud og sympatisører får hver noen lodder for salg i sin postkasse om få dager 😊Vi håper det går bra! Premier er bl.a 8 gavekort a kr 5.000 hos Alvdal – Tynset Sport AS.

Vi håper også på bra respons via nettet også, bestill via : turforening@alvdal.net eller via vår Facebookside. Dette blir et kollektivt løft for Alvdal, noe som vi vet mange blir med på! NY LØYPEMASKIN blir helt topp, men krever et skikkelig felles løft !