Jubileumstur til Breisjøseter Turisthytte.

JUBILEUMSTUR TIL BREISJØSETER TURISTHYTTE ❤️. «Ti på topp» og 2 dagers tur til Breisjøseter er våre to store klassikere. De har blitt arrangert hvert år i 40 år 😊 Årets tur er kanskje «The best ever». Lørdag med start i Sollia for de fleste, 9 stk i et nydelig vær! Turen inn ble heftig etter Blåsten, kraftig vind fra nord vest og tidvis med snøbyger ble virkelig noe å bryne seg på💪👍 Vi stod stormen av, i ettertid litt fascinerende opplevelse😊 Oppholdet på Breisjøseter ble magisk bra som vanlig! Etter dusj og badstue fikk vi servert et en fantastisk 3 retters middag👏🏻👏🏻 Jubileumskake og kaffe! Under middagen fikk vi gave fra Håkon Magne – gradstokk fra Folldal😊. Johan Ragnar overrekte på vegne av AT et minnebilde😍Søndag hjem, noen nedover Sølndalen , en over Sølnsjøen og noen tilbake til Sollia. Breiulf hadde tråkket megabra spor og turen tilbake ble en lett og utrolig flott tur👍 En kjempehelg for 10 deltakere. Breisjøseter stenger nå for sesongen, 20 juni åpner sommersesongen igjen!