Kjærlighetsmøte på Nysetra.

Vindfullt men folksomt kjærlighetsmøte på Nysætra.I overkant av 40 besøkende var kommet for høre den velklingende kvartetten bestående av Halvor Granrud, Jon Ola Kjølhaug, Martin Follstad og sist men ikke minst Guri Grimsgård.Enhetsleder kultur, Alvdal kommune, Anette Friis Pedersen holdt en innledende tale og foredrag om kjærlighetsmøtet mellom Kjell og Kari Aukrust i nærområdet. Tross sur vind, snøføyk og bålrøyk presterte bandet å fremføre musikk av ypperste klasse. Omlag halvparten av tilhørerene var kommet via Kjærlighetsløypa fra Tronsvangan hvor de hadde vært innom møtepunktet «tupp mot tupp» og bålplassen der. De andre hadde tatt veien fra parkeringsplassen ved Sjulhusvangan.Det ble servert varm saft og boller. Takk til Marit Grøtting, Johan Ragnar Eggen og Bjørn Langleite som hadde gjort mye av det praktiske arbeidet for å til arrangementet.Foto: Alvdal fotoklubb ved Håkon Trønnes, Bjørn Langleite og Bodil Bomann.

Arrangementet var en del av www.vinterfest.no. Et tiltak som vi venter oss mye av i fremtiden.