Kvalitetsvarer igjen fra Bellingmo.

KVALITETSVARER FRA BELLINGMO 😊👍. Reidar Moldstad gir også i år som gave en sekk med egetprodusert «snerte» til oppfyring på Allmannstua. Det er veldig kjærkomment å bruke når skistua skal varmes opp med bl.a 2 vedovner til servering i mårå søndag og utover vinteren! Med sine 92 år og nedsatt lungekapasitet er den fysiske kapasiteten begrenset, Reidar vil gi sitt bidrag til fellesskapet på denne måte. Vi sier tusen tusen takk👏🏻. Reidar ringte for noen dager til AT sin leder Johan Ragnar og ba han kom å hente gaven. I dag har vi hatt en lang og hyggelig kaffeprat, kona Bodil disket opp mer deilig kake og god kaffe👍. Både Reidar og Bodil er reflekterte mennesker og har gode meninger og husk om gamle dager og er veldig takknemlige for at de får bo sammen i det flotte huset sitt og ha noenlunde god helse. Ekstra trivelig når sola får komme over Urlia og inn i stua slik som i dag! Bodil og Reidar har vært medlemmer i AT i alle år, Bodil gleder seg veldig når SPORIL lager flotte spor igjen snart når tempen blir bedre ned til Moldstad. Tusen takk for en god samtale og ikke minst den flotte gaven. 😊