Løypekjøringa går som planlagt.

Uke 12 med start 16.mars: 😊 Det ble plutselig en uvirkelig verden med Coronaviruset som alle er berørt av. Våre tilbud om ulike fjellturer og serveringer på ulike steder og Allmannstua fremover er avlyst, vi regner med at dette også vil gjelde for påska. I vår økonomiske lille verden taper vi 25 – 30 tusen på tapte serveringspenger. Dette er penger som skulle gått til løypekjøring. Det anmodes igjen om at brukerne betaler for seg og evt vurderer et ekstra bidrag bl a Vipps (548833) samt kjøp av løypelodd hvis det er igjen å oppdrive (mail. alvdal@turforening.no) VI VIL OPPRETTHOLDE LØYPEKJØRINGA SOM VANLIG TIL ETTER PÅSKE – 4 uker 👍fremover! Det er fullstenig ufarlig å gå på ski i våre løyper med tanke på virussmitte! I dag preppes Åsan rundt + Åsvangen + Gammelseterlia + Haustdalen rundt inkl øvre Folldalsveg. Tirsdag preppes Østkjølen, onsdag Hamndalen/Strømmen osv. ⛷Finnbudalen skal «stå» brukbart. Flere løypemeldinger kommer utover uka! Se skisporet.no😍