Stjel ikke andres bilder.

DU SKAL IKKE STJELE 😊Litt spesiell «løypemelding» i dag. Vi hadde torsdag 1.april et innlegg på Facebook og hjemmesiden vår vedr. Zip-Line fra Hauståsbua og ned til Grindegga👍 Som sikkert alle skjønte så var dette en 1. aprilspøk😊 Det som ikke var bra med innlegget var at vi hadde tatt 2 bilder fra Google på nettet vedr. Hauståsbua (tatt fra oversiden likt bildet i saken her) og flott bilde i mørket fra bua og ned mot Steia UTEN Å SPØRRE OM LOV FRA EIER AV BILDENE. Vi legger oss «flate» på hendelsen og beklager på det sterkeste!Vi har lært av saken og skal stramme opp våre rutiner på området! Det er selvsagt viktig å vite og forstå hvem som har opphavsretten til bilder og artikler på nettet! Det var leder Johan Ragnar som lagde artikkelen og som hentet bildene. Igjen beklages det fra vår side. Vi er ferdige med saken og kjører på videre med nye artikler og bilder men sjekker da evt hvem som har opphavsretten!(bilde vedlagt: Hauståsbua – fotograf J R Eggen)😊