Terningkast 6 i Sølndalen og Breisjøen

25. og 26.mars TERNINGKAST 6 i Sølndalen og Breisjøen 😀

Tradisjonell 2 dagers tur til Breisjøseter. Særdeles flott tur med kjempegode snøforhold, kjempevær og »kanonforhold» med SPORIL spor fra Sølnsetra og inn til Stråsjøen😀 Kjempeflott opphold som alltid på Breisjøsetra, knallgod mat og god stemning 😀 11 stk hadde booket gjennom oss, 25 stk totalt til middag herunder flere med deilig gourmet middag😀

Vi er imponert over familien Simen Andre Trøan og Mari Øien som med 2 pulker og 3 unger gikk inn lørdag fra Sølnsetra (19 km) og samme vei tilbake søndag👏🏻👏🏻 Imponerende😀

Breisjøseter Turisthytte har åpent ut påsken. Vårt råd er å ta seg en tur inn , evt overnatting og evt gourmet middag er en helt spesiell opplevelse 😀

I anledning helga var det også åpent for servering på Follandvangan og Strømsøyensætra. Stor trafikk og knallgod servering ,mye over hundre gjester 😀 Tusen takk til Trine og Håkon med familie👍

I dag har det også vært åpent for servering på Allmannstua med 80 gjester.Alle satt ute på verandaen og nøt finværet😀 Tusen takk til Ann Iren og Erik som vertskap👍

Ei knallhelg, vi håper på slikt vær også i påska😀 Et klart terningkast 6🎲

Forsidebilde:

Familien Trøan /Øien Emilie 11 år , Simen Andre og Mari.
Foran Emil til høyre (5 år) , Leander (3 år) og hunden Enja
😀

Ingen spøk å starte opp med pulk fra Breisjøseter, Emil
på pulken , Mari må dra 😀