Trivelig innendørs tur på Haustdalen!

Kveldens annonserte arrangement «Sykkel og turåpent» Stormohytta til Britt og Jon Arne på Haustdalen hadde vi håpet ville få et bedre vær. Sol og god temperatur først på dagen, som ble avløst av mye kaldere vær og ikke minst mange kvasse regnbyger. Dette førte nok til ingen observerte syklister, hverken vanlig sykkel eller el -sykler! Dog så kom det noen kjørende per bil og noen «lokale» hyttefolk og budeier kom til fots. Vi hadde det veldig koselig rundt kaffebordet , totalt kom det 11- 12 gjester. Her gikk det i mye prat om skog og fjell og andre turrelaterte emner. Tusen takk til Britt Iren og Jon Arne Stormoen for sin gjestfrihet og ikke minst gode servering. De få kronene som kom inn går til fellesskapets beste for Alvdal Turforening og alle medlemmer og brukere.