Våryr 2022

VÅRYR 2022 😀

Viser til vår vinter- og vårfolder. Vi har herved gleden av å invitere til årets VÅRYR 👍 Frem til 31.mai.

I år kan vi også tilby en digital løsning gjennom appen Trimpoeng. Registrer deg her, kostnad kr 100.8 steder som kan besøkes: Baugsberget (øverste punkt) 5 poeng, Digre brua 2 poeng , Divlet 4. poeng, Folla Promenade (pumpehuset) 1 poeng , Hauståsbua 3 poeng, Moan huken 2 poeng, Sten 5 poeng , Tylldalsbua 4 poeng 😀Alle som tar 33 poeng eller mer er med i trekning om gavekort.

Den som får mest poeng tildeles en fruktkurv .De som ikke vil benytte digital løsning kan bruke manuell løsning.Noter på skjema eller til Trimpoeng sjef Nina Skovro Enget mob nr 412 49147👍

Denne løsningen er gratis😀Bedrifter, to eller flere , registrer seg på papir. Alternativt digitalt med påfølgende beskjed til Nina.

Bilde: Turjenter klar til innsats. Nina Skovro Enget t v og Marian Muilwijk Eggen🏃🏿👍 Vi ønsker gode turer til mange flotte turmål😀