Vinter Fest 2021.

Alvdal Turforening er med som medarrangør på den nye Vinerfestivalen. Vi håper på en koselig kveld den 17. februar på Nysetra. Flere opplysninger kommer senere – saken oppdateres. Klikk for lenken for å se den flotte hjemmesiden. (oppdatert 10.feb kl 16.00)

www.vinterfestalvdal.no

Her blir det mye gøy å følge med på også digitalt. Blant annet kommer både Herborg Kråkevik og Martin Holmen, i tillegg til AlvdalsPodden.

De som er unge kan kanskje hjelpe de som eldre med å bruke nettsiden, som vil utvikle seg og gi fine tilbud underveis i festivalperioden.

Følg med på livesendingen på lørdag 20. februar klokka 13.00, når AlvdalsPodden og spennende gjester presenterer alt som har skjedd i løpet av festivalen.

Ta gjerne en tur i Kari og Kjells kjærlighetsløype/Nyseterveien – nydelig tilrettelagt av Alvdal turforening, eller besøk Huset Aukrust og Alvdalsskia, som er på besøk fra Skimuseet på Holmenkollen.

Lørdag 20 februar er det åpen dag på Husantunet – Gurin med reverompa har allerede hatt besøk av skolene og barnehagene – nå får familiene også anledning til å hygge seg sammen.

Solsida og hjemmetjenesten kan kanskje planlegge litt i forhold til dette?

www.vinterfestalvdal.no

Sjekk programmet for tider og hendelser, og send gjerne denne eposten videre.

Oppdatert program 16.feb kl 17.00

TUR PÅ KJÆRLIGHETSLØYPA og MØTE VED NYSÆTRA.Fra kl. 18.00 i morgen, onsdag den 17.februar, blir det gratis servering av varm saft og kake rundt bålet på Nysætra. Det blir musikk med «lokale stjerner» og fortellerstund.Fra Parkeringsplassen på Tronsvangan går det guidet tur til Nysætra langs den nye «Kjærlighetsløypa»kl. 17.00.Det blir satt ut lyspunkter langs løypa, også tent bål ved møtepunktet «tupp mot tupp», på veg mot Nysætra.Det går fint å gå på beina, men truger og ski er ingen ulempe.Fra parkeringsplassen er det 2,3km til Nysætra.Fra parkeringen ved Sjulhusvangan blir det satt opp fakkelbokser langs skitraseen og veien til Nysætra (1,8 km). Her går helt greit å gå på beina. NB! Det blir ikke anledning til å kjøre helt til Nysætra.Husk hodelykt/lommelykt og varme klær! Husk også sitteunderlag og medbrakt kaffe.Turleder/kontaktperson fra Sjulhusvangen: Johan Ragnar Eggen, mob 95 87 39 07Turleder/guide fra Tronsvangan kontakt Bjørn Langleite 982 55 965

Kan være et bilde av tekst