250 onsdagsturer på Erling!

Onsdagsturen – hver onsdag hele året med oppmøte kl. 10.00 på Taverna – startet opp 1. juni 2005. Med unntak av 1 gang pga. fryktelig kaldt vær, har den blitt arrangert hver onsdag i alle disse årene. Den som er gått mest ganger er Erling Bjørn (til venstre på bildet) med hele 250 ganger!!!!! I dag har Erling fått som førstemann onsdagsturens kruse med logo på av primus motor og «daglig leder» av onsdagsturen Kåre Dalen. Som tidligere norgesmester på ski – både- på 5 mila og stafett er Erling vant til å holde seg i form, og han er ute og trimmer stort sett hver dag.

Onsdagsturen er et felllesarrangement mellom LHL Alvdal, Alvdal Revmatikerforening, Alvdal Pensjonistforening,Alvdal Helselag og Alvdal Turforening.

Hvis du ikke deltar på onsdagsturen så er det bare å møte opp – Tavena kl. 10.00 på onsdag. Velkommen.