Alle Jubileums T-skjortene er nå solgt!

Alle 500 – femhundre!!!, Jubileums T- skjortene er nå solgt! Salget startet på selve bursdagen den 30. januar og har pågått jevnt og trutt. Noen har tatt kontakt på mail og telefon og ville ha den levert på døra eller pr. post. Mange kjøpte på Allmannstua i vinter og i sommer har vi vært mer aktive under Midtsommerdagene, og under våre arrangementer og solgt restlageret. Salget gir et bra overskudd for driften av foreninga. Skjorta er designet av DMT Alvdal AS og har vist seg å være av meget god kvalitet og tåler vask og bruk i stort omfang med lang levetid. For fremtiden håper vi skjorta vil være et flott klenodium! På bildet til venstre, leder i turforeningen Johan Ragnar Eggen og til høyre salgssjef Nils Flaten.