Alvdal Turforening på Rallarvegen

Bilde invitasjon

Alvdal Turforening inviterer til høstens store fjellopplevelse:

Rallarvegen, Haugastøl – Flåm

Fredag 9. – søndag 11. september 2016.

Pris per person kr. 3500,- / 3900,- for ikke medlemmer

Påmelding til Johan Ragnar Eggen, mob; 958 73 907,

e-mail; turforening@alvdal.com

Påmeldingsfrist; 29.mars 2016

Har du spørsmål om turen vennligst kontakt turleder Nils Flaten ,                   mob;  905 30 860, e-mail; nilsfla@live.no

Fredag 9.september blir det fellestransport fra Alvdal stasjon kl. 05.00. Vi kjører over fjellet mot Ringebu – Lillehammer – Fagernes – Gol og ender på Haugastøl. Reisen er ca 380 km.

Rallarvegen er til tider svært bratt, og veien er i stor grad usikret og krevende. Du burde være vant med sykkelturer og i middels god form. Turistforeningens anbefalte aldersgrense på turen er 12 år. (barn ned til 7 år har syklet turen)

Det blir overnatting på Finsehytta og Brekke Gard og Hostel på Flåm.

Retur søndag morgen med Flåmsbanen til Myrdal og videre med Bergensbanen til Haugastøl hvor bussen venter. Forventet ankomst til Alvdal er søndag ettermiddag.

For å se hele programmet trykk her: Rallarvegen  – program