De første 30 år!

Vår offisielle bursdag er 30. januar. Året var fredag 30.januar 1981 på Taverna, barnet ble født kl.21.44 i flg. den gamle ærverdige møteprotokollen.

Det vil bli lagt opp til feiring hele året under mottoet «Alltid noe å glede seg til med……Alvdal Turforening». Gjennom året håper vi å få til en smak av  jubileumsfølelse på hvert arrangement eller tiltak!

Søndagens arrangement med gratis kaffe og kake på Allmannstua var svært vellykket. Været var knallbra med vindstille og delvis sol. Veldig mange var innom, vi antar at innpå 300 stk. besøkte oss denne dagen. På Taverna om kvelden var det ca.50 stk. rundt ei koselig ramme.

Egentlig burde vi vist frem et bilde av det store folkehavet, men vi har dessverre ikke noe bilde av dette. På bildet ser du noen av styremedlemmene i jubileumsåret.

Sentralt i jubileumsåret blir salg av T-skjorter, personene på bildet  har skjorta på seg. Vi håper du støtter oss med kjøp, kr 200,00 pr. stk. Totalt selges 500 stk. Ta kontakt med noen av styremedlemmene eller til turforening@alvdal.com. Selges også på Allmannstua. Vi sender portofritt landet rundt.

Takk for en trivelig jubileumsdag.