Den store høstjakta til Sten.

En av turmålene i år er å få 2560 navn i boka på Sten –  periode 1. april til 1. november. Altså like mange navn som postnummeret for Alvdal. Per dato er det nøyaktig 2000 navn. Det gjenstår 1 måned og vi setter i kraft tiltak for få nå målet! Vi håper du og alle rundt deg tar turen opp mange ganger frem til 1. november. Inviter med deg gubben, kjerringa, naboen,  arbeidskollega, deg selv, slektning eller hva det måtte være og ta flere turer til Sten  fremover! Vi vil utfordre bedrifter, lag og foreninger til å bli med på  dugnaden. Vi anmoder også om at fåsetinger og tynsetinger tar beina fatt til Sten – 905 moh. Nyvalgt ordfører Johnny Hagen og varaordfører Mona Murud er utfordet i dag rett etter det offisielle valget. Klarer disse to å få med seg alle ansatte på kommunen går dette fint!  Det betyr at vi må ha 20 stk opp i snitt hver dag! Det er viktig å ha ambiøse og litt»hårete» mål. Klarer vi å nå målet sammen trekkes det ut et gavekort på kr. 2560,-.  Gode turer til Sten! – oppdateringer skjer fremover ut oktober.

Høstjakt på Sten  oktober 2015  - bilde fra minikonsert 6. september  i år med Anne Nørdsti og en haug med ryss fra Strømmen og omegn.