En fantastisk tur i 30 år.

Kvitvola tur nr 30 – tretti – ble som vanlig svært trivelig og minnerik på alle måter. Gåturen på 8 km med sin gode sti, enorme gode utsikt og flotte kulturlandskap for 11 deltakere var igjen vedig veldig bra. Oppholdet hos Arve og Mildrid Oddlien på setervangen sin på Langsetra er alltid kjempetrivelig og bringer gode minner meg seg.Slik har det vært gjennom 30 år og 30 turer!! Mildrid og Arve gjør det alltid så trivelig rundt seg og sjørosten og rømmen smaker like godt hver gang. Gjestfriheten til paret er unik og her har mange mye å lære! Tusen tusen takk begge to. I anledning 30 årsjubileumet var det jubileumskake fra Huldra Kafeteria,på bildet Arve,Mildrid og Johan Ragnar – som alle har deltatt på samtlige turer.

30 turer og 30 besøk på Jeansvangen  - Langsetra på Haustdalen. Alltid triveligt å komme hit , fra venstre Arve , Mildrid (vertskap) og Johan Ragnar (leder i turforeningen har vært  med på samtlige turer)