Fantastisk oktobertur til Storsølnkletten.

Dagens tur til Storsølnkletten, Alvdals høyeste og Hedmarks frittstående høyeste topp med sine 1827 moh. ble svært vellykket! Blå himmel hele dagen,ørlite trekk på toppene med klar ren fin høstluft. Hele minus 14 grader når vi startet klokka åtte på Follandsvangen…….!! og gjennom hele dagen var det ikke plussgrader! Flott sosial samordnet gruppe på 12 stk, Storsølnkletten ekspert Nils Flaten sørget for topp og trygg guiding til topps! Ekstra stas var det for ihvertfall 2 deltakere…de har ikke vært på kletten før til tross for å ha bodd i Alvdal hele livet!. Nå er det gjort.

Overrekkelse av ny Konge-pokal til Gjermundshaug – se bilde under. Alvdal og Gjermundshaug  er kjent for sine mange kongepokaler. Denne gang en ny kongepokal til Gjermundshaug-gruppen hvor personalsjef Ole Arne Sandli mottok pokalen.  Begrunnelse: Innovative, sterke fagfolk med topp utstyr som får jobben gjort og har sitt hovedsete i Alvdal. Bedriften har også samarbeidsavtale med  oss.En fin gruppe på totalt 12 stk. Takk for turen folkens. Oda Lødemel Berit FlatenNils Flaten Monia Skramstad Anne Berit Gjermundshaug​, Ole Arne Sandli og Mari Øien fra Gjermundshaug Gruppen​, Tove AummoenAnders Rotstigen SkjøldSimen Andre TrøanElin Lilleeggen​ og Anders Jenssen.

Tusen takk til  Alvdal Friskliv og Gjermundshaug gruppen som tok utfordringen med å stille med noen ansatte. Nils Flaten har nå 2 turer igjen på sitt prosjekt «Sølnkletten en gang hver måned hele  året»  – bli med ham i november og desember!

Turleder Nils Flaten overrekker fortjent kongepokal til  Gjermundshauggryppen og personalsjef Ole Arne Sandli.