Flott gave fra glade musikanter

Vi fikk denne mailen i dag:

«For noen år siden (red merk 06.09.2015) spilte Anne Nørdsti sammen med Jon Erik Gjelten , Gunnar Ness , Tore Reppe og Olav Kjernmoen en konsert på Sten.Det ble innsamlet en kollekt i et norgesglass fra tilhørerne som ble honorert musikerne. Glasset har stått på «hylla» i flere år nå og vi synes Turforeningen fortjener disse penga bedre enn oss. Så derfor gir vi kr 3.000 i gave til Alvdal Turforening for at vise at vi setter pris arbeidet som blir nedlagt for allmennheten.»
For Anne og gutta Olav Kjernmoen

Vi sier tusen tusen takk for gaven fra Anne Nørdsti og gutta. Vi skal love å stå på for gode frilufts tilbud sommer som vinter så langt krefter,økonomi og frivilligheten ønsker det Alvdal skal være et trivelig og spennende sted å bo for bygdefolk og tilreisende !

(Bilde fra konserten i sept -15)