For 25 år og 26 gang over Kvitvola!

Ved siden av Breisjøsetertur om våren er Kveldstur over Kvitvola vår store klassiker. En tredje stor klassiker er vel Ti på topp, som jo i år har sin topp nr. 310.

I kveld har vi gjort det igjen, gått fra Kolve over Kvitvola til Langsetra på Høstdalen. En tur på litt over 8 km. på tørr fin sti. Som kjent har tidligere bokhandler Kåre Dalen gått turen kun i tøfler etter et veddemål. Kveldens tur var som vanlig trivelig men en relativ kald nordavind satte værmessig en liten demper kanskje, selv om utsikten og naturopplevelsen var så avgjort tilstede. Mildrid og Arve (se bildet) disker som vanlig veldig bra opp og det oser alltid av varme og hygge i seterstua. TINE Meierier er sponsor for rømme og skjørost på turen. TUSEN TAKK til dem!

I fjor feiret vi at det var for 25 gang, i år feiret vi at turen har blitt arrangert i 25 år, første gang var 1987. Etter litt begrepsforvirring ang. antall år og ganger ordnet vi med kake i år for å være helt sikre på feiringa!

Tusen takk til årets deltakere og til vertskapet for en kjempekoselig kveld.