Glimrende påsketur gjennom Rødalen og med servering i Gardvikåsen.

Flott skitur gjennom Rødalen fra Stubsjøen på Nytøa for 11 stk palmesøndag. Kjempegodt skiføre med få barflekker. Noe sugende føre selvsagt men med felleski gikk det greit. Turens lengde er 18 km, vi hadde en god kvil på Søgårdsvangen etter seks km. Også  innom skistua Jervheim etter 4 km men den var stengt faktisk. Særdeles trivelig å komme frem til Gardvikåsen og gapahuken ved Vassbakken, her var det servering for oss og mange ti talls til som var innom i løpet av dagen. Vertskapet Turid Voll og Else Helen Lillestrøm serverte både trøndersodd, kaffe og kaker med mere. Hele overskuddet går til oss og  oppkjøring av skiløyper i området. Kreativt og særdeles godt jobbet av Turid og Else Helen – tusen takk.  En flot tur var det gjennom Rødalen og ikke minst for alle som besøkte gapahuken. God påske.

Rett  før  kvile ved  Søgardsvangen - med felleski går det  fint i bakkene.

Noen  barfekker var det underveis, men  færre en forventet.Ingen ting er som  Kvikk  Lunsj  i solveggen.

Flinke damer - Turid og Else HelenMye fok  innom i løpet av dagen , vi antar minst 60 stk. Sjefskokkene i forgrunn.