Gravskardhøgda 1767 meter over havet!

Flott langtur i fantastisk turterreng. Start fra Håan, over til Atnasjø med avslutning med en god middag. Toppen er Stor Elvdals høyeste topp, den ligger i Alvdal Vestfjell  mellom Atndalen og Breisjøseter. Toppen hører med til TI PÅ TOPP for 2014. Vi har i dag satt ut tang og skilt på toppen. Litt grumset vær fra starten av men slikt må en regne med selv midt på sommeren. 9 stk var vi ved start, pluss 2 stk. som gikk inn til Beisjøseter Turisthytte med retur til startpunktet Håan. Tusen takk til Hans Sollid som kjentmann og turleder. Likeså til Kristian Espeland og Inge Haugen som hentet oss på Atnasjø kafe hvor vi spiste en fortreffelig middag.

Bilde: Alvdal Turforening til Gravskardhøgda (1767 moh.) Søndag 6.juli. Flott, lang tur i fantastisk turterreng. Start fra Håan, over til Atnasjø med avslutning av god middag her. Takk til kjentmann Hans Sollid, som er meget godt kjent; utrolig hva han vet om området. Takk også til Kristian Espeland og Inge Haugen som var så snille og hentet oss på Atnasjø. Flott dag for 9 deltagere!