Håper dere har fine turer i skiløypene våre

Som enhver bedrift eller forening er det stadig vekk oppmerksomhet om disse pengene og økonomien. Vinteren 2017-2018 har vært en kjempesesong med full fres fra 1. november. Med de snøforholdene vi har per  dato blir det nok skisesong ut april måned. Stort sett har det kommet litt snø flere ganger i uka etter nyttår, dette merkes godt på driftskostnadene våre på grunn av mye kjøring i de ulike traseene.

Påsken er ekstra ressursrevende for oss på grunn av preparering av alle påskeløypene  i seterdalene.  Preparerte skiløyper hører med i det moderne friluftsliv i påsken. I år er vi ekstra heldig med kjempevær og skiløyper som står perfekt.

Vår økonomiske ryggrad er en stor og aktiv medlemsmasse og/eller bidrag til skiløyper. Vi håper at alle brukere av våre tilbud bidrar. Du kan også støtte oss via GRASROTANDELEN. Ettersom påsken har gitt oss både kjempevær og skisporene har vært helt topp håper vi på flere ekstra bidrag til vår virksomhet.

Vi har også VIPPS: 510793