Hyttefolket i Gardvikåsen tar ansvar for fellesskapet.

Hyttefolket tar ansvar for fellesskapet. Under det årlige skirennet arrangert av Gardvikåsen Vel langfredag ble det tegnet hele 14 familiemedlemskap i Alvdal Turforening!!Vi sier tusen takk for tillitten og lover gode skispor i området under forutsetning av tilstrekkelig nok snø.

Bak initiativet og vervinga står Else Helen Lillestrøm personlig, hun er også styremedlem i Alvdal Turforening. Alle i Alvdal og Savalen området kjenner Else Helen og hva hun står for! Her er det alltid tydelig tone og rett på sak på en fin og ryddig måte. Hun er blanet annet kjent for å ikke være redd for å ta i et tak og skaper alltid trivelig stemning rundt seg. Vi håper saken kan være en ide og motivasjon for andre hyttefelt i bygda vår. Vi sier tusen takk til alle som har latt seg verve og ikke minst til  Else Helen. Bildet: Else Helen sammen med Turid Voll  palmesøndag – sammen sørget de for hyggelig og god servering hvor hele omsetninga gikk til fellesskapet!