Innerblink nr. 29 på Kveldsturen over Kvitvola.

Like sikkert som sommeren,er vårt arrangement «Kveldstur over Kvitvola». Til tross for relativ dyster værmelding i forkant, fikk vi til vår hyggelige overraskelse kjempevær over hele turen. Kun 10 deltakere i år, noe vi er fonøyd med sett i forhold til  været først på dagen. Allrtid svært hyggelig å komme frem til vertskapet på Langsetra – Mildrid og Oddlien – og intet unntak i år heller. Nydelig setermat og trivelig selskap sammen med den flotte turen gjør at vi sier at dette var nok en innerblink! Til neste år er det 30 års jubileum – vi gleder oss. PÅ bildet ser vi noen av deltakerne  på  oppen av stigningen i Kvitvola, langt bak ser vi Rondane med seks av sine ti topper over 2000 meter. Takk til en flott turgjeng og ikke minst en flott kveldstur.

Kjempeutsikt langs seterveien fra Langsetra over Kvitvola til Kolve. Tørr og fin sti, tidligere bokhandler Kåre Dalen har gått turen ikun i tøfler for mange år siden.