KOM DEG UT DAGEN 2015 – med åpning av ny gapahuk.

I flere år har vi arrangert  KOM DEG UT DAGEN. Dette er den nasjonale dagen for Den Norske Turistforening. Dagen avholdes 2 ganger i året, alltid  første søndagen i  februar og september. Denen gangen feiret vi dagen i den nye gapahuken i Malenaåsen ifbm. helgas løype på Plassen. Råflott ny gapahuk fra i fjor høst – se vårt arkiv 9. sept i fjor. Dette er mye mere en en ordinær gapahuk – til og med med ovn innendørs samt utendørs fyrsted også. Ta deg en tur å se,det er Stein Vardenær og Jan Erik Bjørn som står bak mesterverk. Det ble en meget vellykket dag med godt besøk – innpå 100 stk. Været var ikke helt topp men husk at det er vinter da.Alle som var innom fikk gave fra DNT – sitteunderlag eller  buff lar seg alltid høre. Tusen takk til  Else Helen Lillestrøm og Brit Iren og Jon Arne Stormoen som var dagens vertskap. Dagens omsetning går til fellesskapet og da er den store posten oppkjøring av skiløyper. Takk for en framifrå dag.