«MÅNESKINNSTUR» TIL BREISJØSETER

Kveldens tidligere annonserte måneskinnstur ble framflyttet og ble i stedet en flott solskinnstur til vakre Breisjøseter. Årsaken er at kulda fortsatt ikke slipper taket og med under -20 mandag kveld, samt -27 på Breisjøseter tirsdagmorgen vurderte vi kveldens tur som en kald fornøyelse. Av praktiske hensyn angående transport ble dagens tur gjennomført t/r Sølensetra – Breisjøseter med start ca. kl. 15.00 for 3 turdeltagere. På Breisjøseter ble vi som alltid godt mottatt med fantastisk god servering, bl.a. med årets nyhet «Ylve-Alva-Vinja rundstykkene» som er verdens beste og som vi kan anbefale. Breisjøseter er en perle, og med slike forhold som det er på dagtid nå MÅ dere legge turen hit. Trikkeskinner fra Sølensetra helt inn til Flatsetra, og gode løyper fra Stråsjøen til Breisjøsetra. Dagens turdeltagere var ihvertfall veldig fornøyd med dagens tur, og vi ønsker vertskapet på Breisjøseter og alle andre GOD PÅSKE.

20180327_184400 (2)