Mye lettere å finne frem på Østkjølen !

Som en del av det store Turskiltprosjektet i Alvdal settes det nå opp store karttavler på sentrale utfartsteder. Både Tronsvangen, Sjulhusvangen, Kverbergsvangen samt Nordpåsetra i Tylldalen får egen tavle.  Bildet under viser en slik tavle på veien opp til Nordpåstra i Tylldalen. Tavlene er laget av sterkt materiale som tåler rikelig med all slags vær sommer som vinter. Kartet viser sommerløyper, vinterløyper får et mindre kart ved siden av. På sikt håper vi å få laget kart på digitale flater samt i  papirutgave. Bjørn Langleite har hovedansvaret for prosjektet. Tusen takk til Terje Redtrøen som fikk satt opp tavla i Tylldalen. Mere informasjon om prosjektet vil skje utover høsten og vinteren. Områdene Strømmen-Sten-Plassen og Baugsberget vil også få en rekke nye skilt i år. God tavletur.