Nå er vi på Facebook

Alvdal Turforening vil gjerne være med i utviklingen innen vårt fagfelt. Utvikling er mangt…., men vi mener å ta i bruk sosiale medier er viktig. Vi tror at det å «synes» i den digitale verden er viktig
for brukeren, mulige brukere og omdømmet vårt. Det er produktet som vi virkelig tilbyr som betyr noe for brukeren, alt annet kommer i annen rekke. Men det er viktig å legge til rette for også Facebook slik at flere kan få dele informasjonen og flere kan få tilgang til våre aktiviteter.

Vår hjemmeside www.turforening.no  vil selvsagt bestå og vi satser alt også på å utvikle denne.

Vi håper at mange tar i bruk vår facebook side. Ingen sak, nyhet, bilde eller mening er for stor eller liten. God fornøyelse.