Nå kommer også skiløypene på info tavler.

Det store turskiltprosjektet vårt ruller videre. I sommer og høst er det satt ut mange skilt i Baugsberget og Sten/Brandsvoldsberget, med hovedvekt på sommerskilt. På Østkjølen er det rikelig skiltet både for sommer og høst  i fjor, infotavler for sommerløypene er satt ut tidligere. Nytt nå i oktober på Østkjølen er informasjonstavler med oversikt over skiløypene. Disse tavlene er noe mindre
enn sommertavlene. Vi selv synes at tavlene blir kjempeflotte med god informasjon til turgåerne. Tavlene er produsert av Smith Grafisk AS ,Tynset mens Feste NØ AS på Tolga har laget kartgrunnlaget. Skiltgeneralen vår Bjørn Langleite har ordnet alt det praktiske , og det er ingen liten jobb. Vintertavlene er satt ut på alle P plassene på Østkjølen pluss Allmannstua. God tur – med  informasjonstavler!

På Sjulhusvangen, skiltsjef Bjørn Langleite kan markere at nok en info tavle er satt opp!