Nesten til himmels med Kari Prest.

Årets familiskidag på Østkjølen og Allmannstua er avholdt i dag. I konkurranse med VM sending på ski fra Lathi og 50 km’eren og ikke et altfor bra vær, ble det registrert over 70 gjester på skistua. Natursti fra Kvebergsvangen og Sjulhusvangen med 21 innlverte klippekort.Fasit og vinnere blir kunngjort om få dager.Flott sportsandakt med god tale av Kari Prest. Utdeling av smaksprøver fra TINE og lokallaget med Kristian Stormoen Lillebo.TINE har et utrolig stort sortiment og gode smaker. Kari Prest har behov for skyss som vi alle kjenner til. Nydelig snøscootertur på hovedrunden med Tronsvangen – selv om været ikke var helt topp. Obligatorisk stopp på Tylldalsutsikten (963 moh) for skriving i boka. Over tretusen har sålangt skrevet siden snøen kom. Her traff vi på turforeningens initiativtaker Sigurd Thoresen. Sammen ble vi enige om at nærmere himmelen kommer vi ikke!  Takk for nok en flott dag på Østkjølen.

TREKNING  AV VINNERE Naturstien – 22  inneverte klippekort:  Tanja Holt, Maja Brandsnes, Bendik ledang Åsen, Aron Øynes, Sigve Strømmen Skarpsno

TINE  familieskidag -  nydelig smaker. Løp og  kjøp.Kari Prest prøver seg som snøscooter kjører......det gikk veldig bra. Bak turgruppe i retning Allmannstua.