Nok en MEGET STERK prestasjon i Onsdagsturen

Det er bare vinnere i ONSDAGSTUREN. Inge Olav Mortensplass gikk sin tur nr 500 – femhundre – !!! i Onsdagsturen forrige uke. For å sette prestasjonen litt i perspektiv innebærer deltakelsen at  Inge Olav har gått hver onsdag, året rundt, i ti år! Meget godt jobba!

Onsdagsturen startet opp i juni 2005. så det betyr at det ikke er veldig mange onsdager Inge Mortenplass har «skulket» den ukentlige trimturen i regi av LHL,Alvdal Turforening, Alvdal Revmatikerforening og Alvdal Pensjonistforening.

De andre som har nådd denne milepælen er Torbjørg Bjørn (622 turer), Kåre Dalen (606 turer) og Jarle Bråten (522 turer). Det  er en rekke artikler om ONSDAGSTUREN her på hjemmesiden vår. Se arkivet vårt og artikkel fra 24.2. 2018.

STOR GRATULASJON TIL INGE OLAV!