Ny deltakerrekord i Solan Gundersens Hodelamperenn!

Solan Gunderses Vinterleker åpnet kl. 19.00 i dag i Sandeggbaakken. Flott åpning med hopp av Emanuel Desprados i mellombakken, tale ved ordfører Svein Borkhus, flott musikk og ikke minst et fantastisk fyrverkeri!
Det etter hvert tradisjonelle hodelamperennet som vi i Alvdal Turforening er ansvarlig for ble svært vellykket med 108 deltakere, ny rekord med 20 stk.! Premier i form av ost fra Synnøve Finden ASA og Alvdal Bok- og Papirhandel AS for de yngste. Tusen takk  for sponsing av fine premier til alle sammen! På grunn av tekniske problemer har vi ikke noe bilde fra arrangementet, men kun et bilde av Solan tatt fra nettet.

Vinterlekene går sin gang med øvelser både fredag, lørdag og søndag. Det er STORT serverings- og varmetelt med stort vareutvalg i bakken.
Vi anmoder om du tar deg en tur eller to i løpet av dagene. Du vil bli overrasket hvor fint det er i Sandeggbakken.  Se www.alvdalil.no for program med mer.