Ny sesong har startet på Allmannstua!

Endelig er vi i gang igjen sier og tenker sikkert mange med servering på Allmannstua.Sesongen 2015-2016 er innledet i dag, vi har nå åpent hver søndag ut oktober i første omgang og åpent igjen fra 2 dag jul og jevnt utover skisesongen. 50 gjester var det på åpningshelga, med relativt dårlig vær og grendecup avslutning på Steimoegga er vi godt fornøyd med  besøket. De aller fleste kom gående fra Sjulhusvangen men noen få kom syklende fra Tylldalen! Serveringa på Allmannstua foregår på dugnad og frivilligheten er helt avgjørende for vår virksomhet. Vi tjener gode penger på serveringa, overskuddet går i sin helhet selvsagt til vår hovedvirksomhet – preparering av skiløyper. Har du lyst til å være vertskap ei helg  kommende sesong så ikke vær redd for å ta kontakt med  Nils Flaten, mobil 905 30860. Dagens vertskap Bodil og Arne Helge Dahlen gjorde som vanlig en glimrende jobb med god varm kaffe og saft samt gode kaker. Velkommen igjen neste søndag også.

ll