Offensivt årsmøte i Bjerkepuben.

Triveligt og offensivt årsmøte onsdag kveld 28. november i Bjerkepuben på Steia. Greit oppmøte med 33 stk. Årsmelding og regnskap ble enstemmig vedtatt. Likeså budsjett,innkomne saker samt valg for neste år.Styrets forslag til handlingsplan ble også vedttatt, herunder prosjekt ny løypemaskin 2019-2020. Dette er et langsiktig prosjekt hvor styret trenger hele året med å prøve å skaffe  nødvendig finansiering. Ny maskin i dag har en pris på Nkr 2,40 mill. Garasje for løypeprepareringsutstyret er også nødvendig, kom gjerne med forslag. Utdeling av 10 på topp tegninger ble gjort,rekordstor oppslutning i år. Møtet ble avsluttet med flotte bilder av Audun Lutnæs i Urørt ski- og sykkeleventyr. Audun legger tilrette og selger bl.a. turpakker med innslag av sykkel, god mat og drikke,overnatting og flott natur. Hans firma har også god kompetanse påt turer til Georgia. Takk for et  flott  årsmøte til alle som deltok.

Hele styret ble gjenvalgt enstemmig. Her i dyp konsentrasjon.

Årsmøte innkalling  2018

Årsmelding 2018 – Alvdal Turforening

Regnskap og balanse 2018 – Alvdal Turforening

Budsjett 2019 – forslag

Årsmøte 2018 – innkomne saker fra medlemmene

Regnskap 2018 – Rapport fra revisorene

Medlemskontingentens 2019 -forslag

Årsmøte 2018 – innstilling fra valgkomiteeb

Handlingsplan 2019

Prosjekt ny løypemaskin  2019 – 2020

Årsmøtereferat  28. nov  2018.