ONSDAGSTUREN 5 ÅR

I strålende finvær og i god temperatur feiret ONSDAGSTUREN 5 år i dag 2. juni.

Det som begynte med en tilfeldig tenkt tanke på et møte på Taverna for 5 år siden har blitt en suksess!

Onsdagsturen har vært arrangert ALLE ONSDAGER unntatt 1 gang i løpet av disse 5 åra!!!!

Deltakelsen har vært meget bra og i de siste åra sågar stigende. Første halvår i år  (des. 2009  til mai  2010) har det vært et gjennomsnitt på 28 stk hver gang selv i perioden med det kalde været!

I sommerperioden i fjor var det over 30 stk i snitt !

På 5 års dagen var det  47 deltakere! Alle fikk T skjorte med onsdagsturen. Takk til  Alvdal Kommune for godt bidrag!

Onsdagsturen blir arrangert av Alvdal Revmatikerforening,Alvdal Helselag,Alvdal Pensjonistforening, Alvdal LHL og Alvdal Turforening i samarbeid. En stor takk til  LHL bas  Kåre Dalen som har vært en av drivkraftene og generalsekretær.

Foruten at alle deltakere skal gå en runde – du bestemmer selv lengden og tempoet , er en kaffekopp med en god lang prat svært viktig!!

På bildet ser vi storparten av de 47 deltakerene.

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMNEN.