ONSDAGSTUREN – Alltid Taverna kl. 10.00 hver onsdag!

onsdagstuen

Onsdagsturen er et fellesarrangement mellom Alvdal Pensjonistforening, Alvdal Revmatikerforening, Alvdal Helselag, LHL Alvdal og Alvdal Turforening. Onsdagsturen har 4 års jubileum i juni i år.

Juleaften i år falt på en onsdag men det spiller ingen rolle for den harde  kjernen som møter opp på Taverna kl. 10.00 hver onsdag. I år på den 24. desember deltok 20 stk. Det synes vi var bemerkelsesverdig bra på en juleaften!  Vanligvis er det alltid kaffe og sosialt samvær etter en treningstur i vinterhagen men i år på den 24. des ble det servert saft og pepperkaker i Steimosvingen…..!
Det er i alt 82 ulike personer som har vært med å gå Onsdagsturen i 2008, en tur eller mer. Det er blitt 1.184 turer, gjennomsnitt 15 turer pr. deltaker. 32 deltakere har gått fra 20 til 47 turer!
Onsdagsturen har blitt en stor suksess med stadig flere. Det sosiale med kaffe og sosialt samvær etter endt tur er veldig viktig selvsagt. Man bestemmer selv hvor langt man vil gå hver gang!
En ekstra honnør til LHL general Kåre Dalen som ordner med all registering og papirarbeid!

julehilsen

Les